Formularz badania zadowolenia klienta

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, dzięki której będziemy mogli zwiększyć jakość naszych produktów oraz świadczonych przez nas usług. Wyniki ankiety służyć będą jedynie jako pomoc do wewnętrznego użytku pracowników firmy.

 

Chcąc ustalić, w jakim stopniu są Państwo zadowoleni z jakości działalności SAS Sp. z o. o. prosimy zakreślić dowolną cyfrę od 1 do 5 lub „nie dot.” jeżeli nie ma Pan(i) w tej kwestii żadnego doświadczenia.
Skala oceny dotycząca stopnia zadowolenia:

0 1 2 3 4 5
Brak zadowolenia <<<<<———————————–>>>>> Zadowolenie

 

Na wstępnie prosimy o podanie kilku informacji potrzebnych do analizy wyników:

Ankieta zadowolenia klienta

Nazwa klienta *
Data wypełnienia ankiety RRRR/MM/DD *
Kupowane produkty *
Okres współpracy *
Opiekun - BOK *
Handlowiec *

Formularz badania zadowolenia klienta